HAAGS BEAT FESTIVAL 2018 – ZONDAG 8 JULI VAN 13.00 – 22.00!

Wild Romance | Focus | Massada | De Rest (Polle Eduard) | René and the Alligators e.v.a.!

ENTREE: 14,50 EURO: www.zuiderparktheater.nl/agenda/haagsbeatfestival2-192413!

Haags Beat Festival
Op zondag 8 juli van 13.00 – 22.00 uur presenteert Stichting Popagenda Scheveningen in samenwerking met het Zuiderparktheater de 2e editie van het Haags Beat Festival! Een eerbetoon aan de artiesten die Den Haag voor eeuwig op de kaart hebben gezet in de geschiedenis van de popmuziek.

Programmering
De organisatie heeft wederom een programma samengesteld om je vingers bij af te likken: Wild Romance, Focus, Massada, De Rest (Polle Eduard), René and the Alligators, Ready to Play Talents: Ode aan de Beat, Jen Min Lau en nog vele verrassingen, zoals de grote finaleband met bekende gastzangers- en zangeressen en een grote Haagse Act die wij nu nog niet mogen prijsgevenJ De beschrijving en het tijdschema verschijnen ruim vóór aanvang van het festival in verschillende mediakanalen. Voorts delen bekende artiesten en personen uit de Beatgeneratie prachtige anekdotes, gevoed door dagvoorzitter/presentator Fred Zuiderwijk. Wie deze artiesten zijn, blijft nog even een verrassing. En natuurlijk zijn Jaap en Jacqueline Schut van de Schatkamer van de Nederlandse Popmuziek, Museum RockArt, weer van de partij!

Eten en drinken
Met een traditioneel Indische cateraar (naam wordt binnenkort bekendgemaakt) en de ‘Hollandse hap’ van het Openluchttheater, maakt de organisatie het feest compleet: samen eten, drinken, kletsen, meet & greet, dansen en vooral genieten van fantastische muziek!

Over Stichting Popagenda Scheveningen

Stichting Popagenda Scheveningen heeft onder meer als doel live muziek in elk stadsdeel van Den Haag te promoten door het bedenken en organiseren van (grote) popcultuur-maatschappelijke evenementen en festivals voor inwoners, bezoekers en ondernemers van het betreffende stadsdeel.

Tickets www.zuiderparktheater.nl/agenda/haagsbeatfestival2-192413!

– Voorverkoop online: € 14,50*
– Ooievaarspas: € 5,00*
*1 euro servicekosten online
Haags Beat Festival | Zondag 8 juli 2018 | Zuiderparktheater | Aanvang 13:00 uur | Einde: 22.00 uur | Tickets: € 14,50* in de voorverkoop online |  Aan de Poort: € 19,50 | Ooievaarspas: € 5,00*
www.facebook.com/HaagsBeatFestival |www.haagsbeatfestival.nl | www.zuiderparktheater.nl

Dit festival is mogelijk gemaakt door Gemeente Den Haag -Stadsdeel Escamp!

EINDE PERSBERICHT

———————————————————————————————————————
Noot voor de redactie: v
oor meer informatie kunt u contact opnemen met Alexander Serban | Tel: 06 43 02 29 45 | e-mail: alexander@demediacentrale.nl